Seminaria na miarę twoich potrzeb

Nasze seminaria zostały przygotowane zgodnie z oczekiwaniami, zarówno tych początkujących jak i bardziej zaawansowanych użytkowników systemu. Weź udział w seminarium i dowiedz się, jak optymalnie pracować z programem.

Uczestnictwo w seminariach umożliwia poznanie efektywnego sposobu pracy z programem, dzięki:

  • ćwiczeniom praktycznym z wykorzystaniem komputerów w przyjemnej atmosferze,
  • prezentacji różnych funkcji i możliwości programu,
  • wymianie informacji z innymi użytkownikami.

Większa efektywność to więcej czasu na istotne sprawy!

Chcesz uzyskać więcej informacji?

 

Wybierz coś z poniższych propozycji:

Podstawy obsługi IN-FORM - od adresów i artykułów do przekonywującej oferty!

(Seminarium całodniowe 09:00 - 16:30)

Podstawy obsługi programu - na dobry początek! Właśnie kupiłeś program? A może jesteś nowym pracownikiem w firmie? To seminarium zostało przygotowane z myślą o początkujących użytkownikach i tych wszystkich, którzy nie rozpoczęli jeszcze pracy z programem.

Plan seminarium w szczegółach

Ogólne wiadomości na temat Kartoteki adresów oraz Kartoteki artykułów

  • Poprawne zakładanie adresów: osoby kontaktowe, warunki płatności itd.,
  • Wyszukiwanie i sortowanie: tworzenie i wykorzystywanie gotowych schematów wyszukiwania,
  • Efektywne wykorzystywanie artykułów: typy artykułów, opisy, ceny, tworzenie grup artykułów,
  • Wydruki i schematy wydruków.

Opracowywanie ofert oraz innych dokumentów

  • Wykorzystanie Nagłówka: tytuł, opracował, identyfikator,
  • Podstawy pracy z tekstem: formatowanie, kopiowanie, wklejanie,
  • Zakładanie i zapisywanie często wykorzystywanych bloków tekstowych,
  • Wklejanie szkiców i zdjęć,
  • Drukowanie dokumentów,
  • Szybkie kopiowanie i przerabianie dokumentów.

Tworzenie korespondencji seryjnej

  • Wykorzystywanie funkcji drukowania korespondencji seryjnej,
  • Wykorzystywanie cech przy wyborze adresów do korespondencji seryjnej.

Na seminarium zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Jak mogę szybko wyszukiwać, sortować, wybierać oraz drukować artykuły i adresy?
  • Jak mogę uwypuklić ważne informacje w ofercie?
  • Jak wstawić do oferty wielokrotnie wykorzystywane teksty?
  • Co mogę zrobić, żeby moja oferta wyglądała atrakcyjniej?

Kalkulacja kosztów firmy - solidna podstawa wyceny zleceń!

(Seminarium całodniowe 09:00 - 16:30)

Jaką cenę mogę zaproponować klientowi, żeby nie ponieść straty i wypracować założony zysk? Jak często stajesz przed podobnym dylematem? Weź udział w seminarium na temat kalkulacji i dowiedz, się jak proste może być wyliczenie wskaźników kalkulacyjnych na podstawie realnych kosztów twojej firmy. Kalkulacja opłacalności zleceń to klucz do sukcesu każdej firmy!

Plan seminarium w szczegółach

Omówienie na przykładach podstawowych pojęć z zakresu kalkulacji

  • Co to jest kalkulacja?
  • Koszty zakupu materiałów i pracy,
  • Koszty stałe firmy,
  • Planowany zysk z uwzględnieniem ryzyka,
  • Przedstawienie metod kalkulacji,
  • Jak wygrać z konkurencją?

Na seminarium zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Jakie są koszty utrzymania mojej firmy?
  • Jak obliczyć wskaźniki kalkulacyjne dla mojej firmy?
  • Jak wprowadzić wskaźniki kalkulacyjne do programu IN-FORM?
  • Jak ustalić próg rentowności przy kalkulowaniu ceny zlecenia?
  • Jak mogę szybko wyszukać te pozycje w ofercie, które nie pokrywają moich kosztów?
  • Ile mogę zejść z ceną podczas negocjacji, żeby nie ponieść straty?
  • Ile rzeczywiście zarobię na tym zleceniu?

Rozliczanie inwestycji w IN-FORM - wiesz, ile rzeczywiście zarabiasz na wykonywanych zleceniach?

(Seminarium całodniowe 09:00 - 16:30)

Ile zarobię na tym zleceniu? Jakie prace zostały już wykonane? Ile materiałów zużyłem? Zadajesz sobie podobne pytania? Niepotrzebnie! W ramach tego seminarium będziesz mógł poznać możliwości modułu, służącego do rozliczania inwestycji, który da ci pełną kontrolę nad realizowanymi zleceniami, dostarczając niezbędnych informacji do zarządzania zasobami firmy.

Plan seminarium w szczegółach

Prezentacja głównych funkcji modułu do rozliczania inwestycji

  • Kartoteka inwestycji,
  • Import danych z oferty do inwestycji,
  • Ewidencja materiałów,
  • Kartoteka pracowników,
  • Ewidencja czasu pracy,
  • Kontrola poniesionych kosztów -podsumowania, zestawiania.

Na seminarium zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Jakie są planowane koszty wykonania danej inwestycji?
  • Jakie materiały zostały dostarczone w ramach realizowanej inwestycji?
  • Jakie są koszty dostarczonych materiałów?
  • Ile, czasu poświęciłem na zrealizowanie danej inwestycji?
  • Dlaczego rzeczywisty koszt zużytych materiałów różni się od kosztów planowanych?
  • Ile zarobię na wykonaniu danej inwestycji?

Usługi serwisowe w IN-FORM - zaoferuj swoim klientom szybki i profesjonalny serwis!

(Seminarium całodniowe 9:00 - 16:30)

Profesjonalna obsługa serwisowa bez dużych kosztów przeznaczonych na administracje! Myślisz, że to nie możliwe? Weź udział w seminarium, które wprowadzi cię w tajniki pracy z modułem przygotowanym do zarządzania usługami serwisowymi i przekonaj się, że nie ma rzeczy niemożliwych!

Plan seminarium w szczegółach

Ogólne wiadomości na temat Kartoteki umów i obiektów serwisowych

  • Zakładanie i konfiguracja umów,
  • Edycja formularzy,
  • Zakładanie i opisywanie obiektów serwisowych.

Planowanie terminów

  • Sortowanie terminów,
  • Drukowanie terminów, zadań, protokołów.

Kartoteka usług serwisowych i funkcje dodatkowe

  • Zakładanie i raportowanie wykonanych usług,
  • Wystawianie faktur,
  • Zestawienia, analizy.

Na seminarium zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • Jak, wprowadzać umowy, aby mieć pełną informacje o zadaniach i terminach, przypadających do realizacji w przyszłości?
  • Jak, drukować gotowe protokoły usług i przeglądów z informacjami o obiektach?
  • Jak zaktualizować historię wykonanych prac?

Powrót Na górę