Pomoc telefoniczna - twoje bezpieczeństwo!

Zauważyłeś niepożądane zachowanie programu IN-FORM i nie wiesz co masz dalej zrobić? Pilnie potrzebujesz pomocy?

Bez paniki! Konsultant z działu pomocy technicznej jest do twojej dyspozycji. Dzwoniąc na telefoniczną linię pomocy trafisz na miłych i kompetentnych partnerów, którzy szybko zajmą się zgłoszonym problemem i w przystępny sposób udzielą fachowej porady, co należy zrobić, żeby dalsza praca z programem przebiegała bez zakłóceń.

Nasi pracownicy to eksperci znający specyfikę pracy w firmach usługowych i produkcyjnych, dlatego potrafią znaleźć i zaproponować kompleksowe rozwiązanie również dla złożonych zagadnień, typowych dla obszaru działalności twojej firmy.

Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby świadczone przez nas usługi cechowały się wysoką jakością i niezawodnością.

W nagłych sytuacjach:

Telefon 61 661-71-25

od pn do pt w godzinach: 08:30 - 12:00
od pn do cz w godzinach: 14:00 - 16:30.

Jest to bezpośredni numer do działu pomocy technicznej firmy IN-Software. W przypadku 80% zgłoszeń nasz konsultant natychmiast odbiera telefon. Jeżeli nie udało ci się połączyć z konsultantem za pierwszym razem, oznacza to, że aktualnie wszystkie linie działu Pomocy technicznej IN-Software są zajęte.

Wówczas koniecznie nagraj swoje zgłoszenie na sekretarce, podając: nazwę firmy (lub dodatkowo numer licencji), imię i nazwisko, oraz telefon kontaktowy, celem szybkiej identyfikacji twojej firmy.

Nasz konsultant oddzwoni do ciebie jeszcze tego samego dnia na nasz koszt.

Pozostałe zgłoszenia:

Fax 61 661-71-26

mailto:pomoc@in-software.com
Formularz kontaktowy

Zapytania telefoniczne obsługujemy w pierwszej kolejności! W związku z tym obsługa zapytań przesłanych mailem lub faksem może trwać do trzech dni roboczych - w zależności od ilości zgłoszeń. Rozwiązanie takie jest korzystne również dla ciebie, ponieważ gwarantuje, że jeśli będziesz pilnie potrzebował wsparcia, zostaniesz obsłużony w pierwszej kolejności. Zatem jeśli twoja sprawa jest pilna - zadzwoń do nas!

Pomoc telefoniczna dla użytkowników, posiadających umowę serwisową jest bezpłatna. 

Alternatywne źródła pomocy

Masz pytanie typu "jak to działa..."? Chcesz poznać nowy moduł lub przeszkolić pracownika? Zajrzyj do najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Odkryjesz całe mnóstwo informacji zebranych przez konsultantów telefonicznych w ciągu wielu lat pracy.

Telefoniczna linia pomocy poleca:

  • krótkie szkolenie telefoniczne,
  • seminaria IN-Software,
  • szkolenia indywidualne z konsultantem IN-Software u ciebie w firmie!

Bez presji czasu i stresu, jakie towarzyszą pomocy udzielanej przez telefon w nagłych sytuacjach, będziesz mógł spokojnie wyjaśnić wiele pytań. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Powrót Na górę